Bli en del av folkefesten!

La oss fylle løypa med lagånd og folkefest! Bedrifter, venner og lokale helter skal kjempe side om side. Du finner garantert noen som fortjener dine heiarop! 

Bli med å skape energi på alle etapper! Ta med familie, venner eller kollegaer. Lag og opplev stemningen! 



Hvor er det best å være?

Løypa er full av deltakere - så velg et sted som er lett å komme til og fra, uten å gå i løypa. I kartet finner du våre tips for deg som vil være publikum. 

Tips 1: Kulverten over E39

Her kan du faktisk se deltakere på både etappe 2 og 3 på samme sted, for her har løypa to felt med gjerde i mellom. Dobbel mulighet til å heie!

Tips 2: Motbakken fra gamle SUS til Vålandstårnet

En herlig syretest for alle deltakere. Bli med og støtt deltakerne på veien opp. Dine heiarop kan gjøre melkesyre til glede!

Tips 3: Stavanger Stadion

Det eneste stedet i løypa du kan sitte på tribune og oppleve vekslinger! Vi håper du blir med å skape skikkelig tribunestemning!

Tips 4: Vår Energi stasjon ved DNB Arena

Løft frem deltakerne på de siste meterne før målgang! Her er det også korps, cheerledere og kommentatorboks. I tillegg har pølsebussen gratis pølser og is (så langt lageret rekker).