Lurer du på noe?

Under finner du svar på de vanligste spørsmålene i EnergiStafetten. Fant du ikke svar på ditt spørsmål? Prøv epost rogaland@bedriftsidretten.no

Har dere informasjon som kan skrives ut?
Under finner du lenke til informasjonshefte oppdatert 26. mai 2023. EnergiStafetten_infohefte_2023-05-26.pdf

Når starter vår pulje?
Informasjon finner du på vår side for deltakere, puljer og klasse.

Blir det møteplass på Lervig Local?
Vi har fått bekreftet at Lervig Local ønsker å invitere deltakerne til sosial møteplass etter EnergiStafetten, ca 15.30-20.00. Ennå gjenstår en siste skriftlig bekreftelse fra kommunen, men dette ser ut til å ordne seg.

Må jeg registrere alle på mitt lag?
Ja, vi behøver registrert deltaker på alle etapper. Det er to grunner:

  • Viktig deltakerinfo sendes til registrert epost. 
  • Klasseinndeling (kjønn) skjer automatisk utfra registrert deltaker på de ulike etapper. 

Kan jeg fortsatt registrere/endre deltakere på mitt lag?
Ja, du kan fortsatt gjøre endringer på ditt lag.

Hvordan gjør jeg endringer ?
Ved påmelding sendes en automatisk epost til lagleder, inkludert en unik lenke til admin.side for ditt lag. Via denne kan lagets deltakere endres. Ta godt vare på eposten, for vi bruker ikke "Min side" (med innlogging).

Har du mistet epost med lenke? Send til info@racetracker.no, oppgi "EnergiStafetten" og hvilket lag det gjelder.

Når starter puljene?
Den 1. og raskeste puljen starter kl 12.45. Deretter starter puljer på ca 50 med 3 minutters mellomrom. Til slutt starter puljen for lag som vil ta det litt rolig. 

Kan jeg delta på flere lag?
Vi har ikke regler som hindrer dette. Men, vær oppmerksom på at det er kun 3 minutter mellom puljene. Vi har ikke mulighet for å ta imot ønsker om å bytte pulje.

Kan vi få endret regningen?
Faktura fra systemet RaceTracker genereres automatisk med den informasjon som laget legger inn. Slike kan ikke endres i etterkant.

Påmelding er bindende.

Kan jeg løpe med barnevogn?
Med mye folk og relativt smal løype kan det oppstå risiko for både barn i vogn og andre løpere. Vi ønsker å unngå det. Om det er viktig for deg/dere ber vi om at laget registres inn i puljen som starter til slutt.

Hvordan planlegge dagen?
Vår anbefaling er å møtes i området for start/mål både før og etter løpet. Her er det bagasjeoppbevaring, mat, scene, storskjerm m.m. Ingen veksling er lenger unna enn 45 minutter gåtur.  Om du jogger eller sykler går det mye raskere.

Hva gjør vi med transport?
Vi anbefaler sykkel eller kollektivtransport. Det blir masse folk og mulighet for fulle parkeringshus. Velg samkjøring om du må ta bilen.

Hvordan betaler vi?
Ved påmelding får dere valg mellom direkte betaling eller automatisk generert faktura.

Kan vi få samlefaktura?
Bedrifter som deltar med minst 2 lag kan bestille bestille avtale om samlefaktura, som kommer etter frist for påmelding. Kun lag som er påmeldt etter at avtale er inngått inngår på samlefaktura.

Når var påmeldingsfrist?
Frist for påmelding av lag var 16. mai.

Når begynner det?
Det blir offisiell åpning kl 1200. Her møter du bl.a. ordfører Kari Nessa Nordtun, stuntreporter Rune Bjerga og konferansier Jørund Kopren. Første pulje har estimert starttid 12.45.

Kan vi delta med flere lag?
Selvfølgelig!

Hva er minimum antall løpere på ett lag?
Det er 10 etapper, men mulig å stille med lag ned til 6 personer. I så fall må noen på laget gjennomføre flere etapper.